ایجاد بک لینک پایدار – افزایش احتمال دریافت بک لینک

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit

فهرست مطلب

بک لینک پایدار

کمپین های ایجاد بک لینک نباید تاریخ شروع و توقف داشته باشند – باید در حال انجام باشند، زمانی که با برنامه و منظم اجرا شوند به مرور به شما لینک می دهند. در این مقاله آموزشی توسط پدی موگان، استراتژی‌هایی را برای دستیابی به ایجاد بک لینک پایدار مرور می‌کنیم، نوعی که تلاش برای محتوای شما را بسیار فراتر از تبلیغات اولیه برای آنها سودآور می کند. در مطلبی دیگر در مورد انواع بک لینک – کلاه سفید و کلاه سیاه مختصر توضیح داده‌ایم

چالش ها و مسائل

اکنون، چند مشکل در ایجاد بک لینک پایدار وجود دارد که آن را کاملا خطرناک می کند؛ می خواهیم ابتدا در مورد برخی از مشکلات صحبت کنیم قبل از اینکه به شما برخی از راه حل های بالقوه را ارائه دهیم، این به شما کمک می کند لینک سازی شما کمتر در معرض خطر قرار بگیرد. ابتدا چند مشکل:

۱. ایجاد لینک محتوا محور خطرناک است

مشکلی که در لینک سازی محتوا وجود دارد این است که شما مقداری محتوا تولید می‌کنید و واقعاً نمی‌دانید که این کار موثر است یا نه. این کاملاً خطرناک است و در واقع به شما این اطمینان را نمی‌دهد که می‌توانید لینک دریافت کنید.

۲. یک ایده عالی برای محتوا ممکن است برای گرفتن بک لینک عالی نباشد

یک تفاوت بزرگ بین یک ایده عالی برای محتوا و یک ایده عالی که بک لینک پایدار دریافت می کند وجود دارد. دانستن این تفاوت واقعاً بسیار مهم است، بنابراین ما می‌خواهیم کمی در مورد چگونگی کار کردن در این زمینه صحبت کنیم.

۳. این یک سرمایه گذاری بزرگ در زمان و بودجه است

تولید محتوا، به ویژه محتوای تصویری، انجام طراحی و توسعه به زمان نیاز دارد. این کار می‌تواند تمام زمان فریلنسرها، طراحان و توسعه دهندگان را به خود اختصاص دهد. بنابراین، این یک سرمایه گذاری بزرگ در زمان و بودجه است. اگر قرار است وقت و بودجه خود را برای یک کار بازاریابی اختصاص دهید، می خواهید بدانید که احتمالاً موثر واقع خواهد شد و خیلی خطرناک نیست.

سرمایه گذاری در زمان

۴.  به لینک سازی به عنوان یک کمپین فکر نکنید – شروع و توقف

شما یک کمپین بک لینک انجام می دهید، و بعد از مدتی متوقف می شوید و یک کار جدید را شروع می‌کنید. می خواهیم از این ایده فاصله بگیریم. می‌خواهیم در این مورد به عنوان یک فعالیت مداوم صحبت کنیم، یعنی با آن به عنوان یک کمپینی که دارای تاریخ شروع و تاریخ پایان است برخورد نکنیم چرا که به مرور فراموش می‌شود.

راه حل ها

اینها برخی از مشکلاتی است که ما در ایجاد لینک محتوا محور به دست آورده‌ایم. می‌خواهیم در مورد برخی راه حل‌ها در مورد چگونگی جبران خطر ایجاد شده برای لینک‌ها توسط محتوا و چگونگی افزایش احتمال اینکه بک لینک پایدار دریافت کنید و کمپین شما شکست نخورد و برای شما مناسب باشد، صحبت کنیم.

راه حل‌های بک لینک پایدار

۱. محتوا را به تاریخ یا رویداد خاصی گره نزنید

حالا که به ایده های محتوایی می رسید، گره زدن ایده‌های محتوا به رویدادها یا روزهای سال واقعاً آسان است. اگر مواردی در صنعت مشتری شما اتفاق می‌افتد که کاملاً مهم هستند، جشنواره‌های فعلی و مواردی از این قبیل، این یک روش عالی برای اتصال یک محتوا به یک رویداد است. حال ، مشکل این است که اگر شما یک محتوا را در حدود یک تاریخ خاص تولید کنید و سپس آن تاریخ بگذرد و محتوا کار نکرده باشد، پس شما به نوعی با یک محتوا که دیگر مربوط نیست گیر کرده‌اید.

در اینجا مثالی از کارهایی که ما در Aira انجام داده ایم را مرور می‌کنیم، مشتری وجود دارد که آنها بخشی از محتوا را در روز اینترنت اشیا راه اندازی می کنند. به نظر می رسد روزی برای بزرگداشت اینترنت اشیا وجود دارد که در واقع ۹ آوریل سال جاری است. حالا ما در اینترنت اشیا و رشد آن در جهان و تأثیری که بر جهان دارد، برای مشتری محتوا تولید کردیم. اما مهمتر اینکه، ما دقیقاً محتوا را به آن تاریخ گره نزدیم. بنابراین در این محتوا خود تاریخ ذکر نشده است، اما ما آن را در همان زمان راه منتشر کردیم و در آن روز صحبت در مورد روز اینترنت اشیا انجام شد. بنابراین تمرکز بر تاریخ و رویداد متمرکز بود، اما خود محتوای مورد نظر این کار را انجام نداد. یعنی بعد از ۹ آوریل، ما همچنان می‌توانستیم آن محتوا را تبلیغ کنیم چرا که به موضوع مرتبط بود. یعنی با آن تاریخ گره خورده نبود. به عبارتی دیگر به این نع محتوا محتوای همیشه سبز گفته می‌شود. یعنی محتوایی که تاریخ انقضا ندارد.

۲.  به دنبال مجموعه داده هایی باشید که چندین زاویه را برای دسترسی به شما فراهم می‌کنند

بسیاری از ایده‌های محتوایی می‌توانند از داده‌ها به دست بیایند. بنابراین می توانید یک مجموعه داده را بدست آورید و ایده های محتوا را در پشت داده‌ها تولید کنید، با استفاده از داده‌ها زاویه و داستان تولید کنید. این می تواند کاملاً مخاطره آمیز باشد چرا که شما همیشه نمی‌دانید که داده‌ها به شما یک داستان می‌دهند یا یک زاویه، تا زمانی که به آن بپردازید. بنابراین کاری که ما هنگام تولید محتوا پیرامون داده‌ها در Aira سعی می‌کنیم و انجام می‌دهیم از جهات مختلفی است که می‌توانید از آن داده‌ها استفاده کنید.

به عنوان مثال:

  • مکانها – آیا می توانید بخشی از محتوا را به مکان های مختلف در سراسر کشور برسانید تا بتوانید با استفاده از نقاط مختلف داده به دنبال روزنامه‌های محلی، مجلات محلی برای مناطق مختلف کشور بروید؟
  • جمعیت شناسی – آیا می توانید جمعیت های مختلف را هدف قرار دهید؟ آیا می‌توانید زنان، مردان، جوانان، افراد مسن را هدف قرار دهید؟ آیا می توانید داده ها را به روش های مختلف برای دستیابی به اطلاعات جمعیتی مختلف، که روش‌های مختلفی برای دستیابی به محتوای واقعی در اختیار شما قرار می‌دهد، برش دهید؟
  • سال ها – آیا هر ساله به روز می شود؟ بنابراین در حال حاضر ۱۳۹۹ است، آیا داده ای وجود دارد که در سال ۱۴۰۰ به روز شود؟ اگر وجود داشته باشد و مانند یک چیز سالانه تکراری باشد که داده ها به روز می‌شوند، می‌توانید محتوا را سال آینده دوباره منتشر کنید. بنابراین حالا می‌توانید بخشی از محتوا را راه اندازی کنید. وقتی داده‌ها در سال آینده به روز می‌شوند، داده‌های جدید را به آنها متصل کرده و دوباره راه اندازی کنید. در این صورت شما مجبور نیستید هر بار یک قسمت از محتوا را دوباره بسازید. می‌توانید از محتوای قدیمی استفاده کرده و سپس داده ها را به روز کنید.

۳. بانکی از محتوای مناسب لینک ایجاد کنید

این چیزی است که در حال حاضر واقعاً برای ما بسیار مفید است، چیزی که می خواستیم با شما به اشتراک بگذاریم، به ایده عدم استفاده از ایجاد لینک به عنوان یک کمپین آغازین و متوقف شده برمی‌گردد. شما باید یک بانک محتوای مناسب لینک در سایت‌های مشتری یا سایت‌های خود ایجاد کنید. محتوایی را امتحان کنید که مناسب لینک سازی باشد و فقط محتوا را به عنوان یک کار جداگانه نداشته باشد.  کاری که می توانید با آن انجام دهید این است که بارها و بارها و بارها وسایل ارتباطی را ارائه دهید.

ما تمایل داریم که فرایند محتوا را مانند این بدانیم، شما به ایده های خود می‌رسید؛ شما طراحی را انجام می‌دهید، سپس ارتباطات را انجام می‌دهید، و بعد متوقف می شوید. در واقع، آنچه شما باید انجام دهید بازگشت به آغاز کار و تکرار مجدد این کار برای همان قسمت محتوا است.

آنچه در آخر با آن روبرو می شوید چندین محتوا در وب سایت مشتری شما است که به طور مداوم بک لینک پایدار دریافت می کند. شما فقط روی یکی تمرکز ندارید، سپس از کنار آن عبور می کنید و بعد روی مورد بعدی کار می کنید. به جای اینکه آن را فراموش کنید و به سراغ قسمت بعدی بروید، می‌توانید این بانک بزرگ محتوا را در آنجا داشته باشید تا همیشه بک لینک‌هایی برای شما ایجاد کند.

۴. بیاموزید چه قالب‌های محتوایی برای شما مناسب است

این چیزی است که اخیراً برای ما بسیار خوب کار کرده. از آنجا که ما یک آژانس هستیم، با مشتریان مختلف، صنایع مختلف کار می کنیم و محتوای بسیار زیادی تولید می کنیم، آنچه که اخیراً انجام داده ایم این است که بفهمیم چه قالب های محتوایی برای ما بهترین هستند، کدام قالب ها بهترین نتیجه را برای مشتریان ما دارند؟ روش انجام این کار یک نمودار بسیار بسیار ساده بود که نشان می دهد کاری آسان نسبت به سختی کار است ، و سپس هر کجا از نظر لینک و پوشش ناموفق باشد ، یا هر کجا که از نظر پیوندها و پوشش و ترافیک برای مشتری.

آنچه شما می توانید هنگام انجام این کار پیدا کنید، قالب های محتوایی خاصی است که در این شبکه قرار دارند. به عنوان مثال ممکن است دریابید که جمع آوری داده ها کاری بسیار دشوار است، اما لینک‌های زیادی را برای شما به وجود می آورد، و همچنین ممکن است دریابید که تهیه نقشه و تصاویر در مورد این نوع داده ها واقعاً سخت است اما باید بدانید که بسیار موفقیت آمیز است.

شناسایی این قالب‌های محتوا و دانستن اینکه چه عواملی موثر هستند، می تواند به تبلیغات محتوای آینده شما منجر شود. بنابراین هنگامی که برای مشتری کار می کنید، می‌توانید با اطمینان بگویید، “خوب، در واقع، ما می دانیم که ساخت تعاملی برای ما خیلی دشوار نیست چرا که ما یک تیم توسعه دهنده خوب داریم و آنها واقعاً به لینک دسترسی پیدا می کنند زیرا ما قبلاً تعداد زیادی از آنها را انجام داده ایم و موفقیت‌های زیادی را از آنها دیده‌ایم. ” در حالی که اگر ایده ای برای نقشه ای به ذهن شما خطور می کند که فکر می‌کنید انجام آن سخت است،  در واقع ممکن است منجر به شکست بزرگی شود، این امر چندان خوشایند نیست، اما می توانید به مشتری بگویید: “نگاه کن به تجربه ما، ما می توانیم آنالیز کنیم که نقشه‌ها خیلی خوب کار نمی‌کنند، پس بیایید سعی کنیم و کار دیگری انجام ده”.

اگر سوالی دارید، یا هر چیزی که از آن مطمئن نیستید و یا تجربه‌ایی متفاوت داشتید انتهای همین مطلب با ما در میان بگذارید. یا اگر می‌بینید که برای مشتریان شما کار می کند یا کار نمی‌کند، دوست داریم آن را هم بشنویم

منبع: سایت MOZ – صفحه لینک سازی پایدار

آنالیز سئوسایت
مشاوره و آنالیز توسط کارشناسان تیم بازاریابی
شروع کنید
عنوان دوم اسلاید
برای ویرایش متن روی دکمه کلیک کنید
اینجا کلیک کنید
عنوان سوم اسلاید
برای ویرایش متن روی دکمه کلیک کنید
اینجا کلیک کنید
قبل
بعد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *